ماسه شکسته

قیمت هرتن شن و ماسه کرجدانه بندی ماسه شکسته

کارشناسان مصالح ساختمانی دانه سنگ‌ها با اندازه 0.075 تا 4.75  میلی متر را در دسته ماسه ها قرار می‌دهند. به طور کلی دسته‌بندی ماسه‌ها بر اساس عواملی چون منشا پیدایش و اندازه سنگدانه‌ها و … صورت می‌گیرد. در مقاله (تفاوت شن و ماسه چیست؟) به تفصیل به بررسی انواع شن و ماسه پرداخته‌ایم در این مقاله به صورت خاص به بررسی ماسه شکسته کرج خواهیم پرداخت. تا پایان این متن همراه ما باشید.

شما همراهان عزیز نمونه سازان آفتاب می توانید جهت خرید ماسه شکسته کرج (کمالشهر – تهراندشت – هشتگرد) و طارم با واحد فروش ما در تماس باشید و مشاوره قبل از خرید دریافت کنید،برای این کار فقط کافیست با شماره  09123679691 تماس حاصل نمایید.

ماسه شکسته کرج

 

منشا پیدایش

ماسه به صورت طبیعی از سواحل دریاها و بستر رودخانه‌ها برداشت می‌شود اما واقعیت آن است که این میزان نیاز صنعت ساختمان سازی را تامین نخواهد کرد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که برخی از شهرها به خصوص شهرهای کویری ایران دسترسی خوبی به این منابع وجود ندارد پس نیاز این شهرها چگونه پاسخ داده خواهد شد؟

تولید شن و ماسه به صورت مصنوعی راه حلی متداول در صنعت شن و ماسه است به این صورت که در کارخانجات شن و ماسه تکه سنگ‌های کوهستانی که به وسیله بیل مکانیکی و یا بر اثر انفجار خرد می‌شوند به خط تولید انتقال داده خواهند شد. این سنگ‌ها داخل قیف یا هاپر ریخته می‌شوند و فیدر زنجیری آنها را به داخل سنگ شکن فکی هدایت می‌کند؛ سنگدانه‌های حاصل از این فرآیند که ابعادی حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر دارند توسط نقاله بار دیگر وارد دستگاه سنگ شکن که کوبیت نام دارد می‌شوند محصول نهایی این مرحله شن وماسه در اندازه دانه‌های متفاوت است. مواد حاصله به صورت مخلوط می‌باشند که طی مراحلی دانه‌بندی می‌شوند.

بتن ساخته شده از ماسه شکسته کرج استحکام بالایی را عرضه می‌کند، علت این امر شکل ظاهری ماسه شکسته می‌باشد. دانه‌های ماسه شکسته به دلیل زوایایی که دارند به خوبی در هم چفت شده و در ساخت بتن عملکرد خوبی را ارائه می‌دهند. در روند تولید ماسه محصول نهایی خاک زیادی به همراه دارد وجود خاک در تهیه ملات و بتن کیفیت نهایی را کاهش می‌دهد به صورتی که چسبندگی و استحکام لازم را نخواهند داشت به همین منظور دو محصول ماسه شسته و ماسه دوبارشور در بازار عرضه گردیده تا نیاز مشتریان را پاسخ دهد. برای مطالعه بیشتر در مورد ماسه شسته مقاله …. را مطالعه نمایید.

کاربرد ماسه شکسته

خرید ماسه شکسته کرج

مجموعه کارخانجات شن و ماسه نمونه سازان آفتاب با بیش از 10 سال سابقه درخشان و ارائه محصولات با استاندارد ملی آماده فروش انواع شن و ماسه با دوشعبه فعال در شهر کرج و طارم می باشد. شما همشهریان عزیز می توانید برای خرید شن و ماسه و مصالح ساختمانی در کرج (کمالشهر – تهراندشت – هشتگرد) و طارم با شماره ی  09123679691 تماس حاصل نمایید، همکاران ما در نمونه سازان آفتاب پاسخگوی شما خواهند بود.