خرید مخلوط شن وماسه مناسب برای بتن در کرج

ماسه بلوکی چیست؟

بلوک‌ها اجزای واحدی هستند که با قرار گرفتن کنار یکدیگر یک المان ساختمانی خاص را به وجود می‌آورند. بلوک انواع مختلفی دارد و از مصالح گوناگونی مثل سیمان، ماسه، پوکه معدنی، پرلیت و … تشکیل می‌شوند. معمولا در دیوارچینی‌ها، سیستم سقف و ایجاد حصار محوطه از بلوک‌ استفاده می‌شود. برای ساخت نوع خاصی از بلوک، تجهیزات و مصالح مشخصی لازم است. برای مثال در ساخت بلوک‌های سیمانی از ترکیب آب، سیمان و ماسه استفاده می‌کنند. ماسه مصرفی در ساخت بلوک‌ها باید از مرغوبیت کافی برخوردار بوده تا موجب استحکام و دوام کافی بلوک گردد. در این مطلب با ویژگی‌های ماسه بلوکی بیشتر آشنا می‌شویم.
شما همراهان عزیز نمونه سازان آفتاب می توانید جهت استعلام قیمت و خرید ماسه بلوکی در کرج (کمالشهر – تهراندشت – هشتگرد) و طارم با واحد فروش ما در تماس باشید و مشاوره قبل از خرید دریافت کنید،برای این کار فقط کافیست با شماره 09123679691 تماس حاصل نمایید.

 قیمت ماسه بلوکی کرج

آشنایی با بلوک و ماسه بلوکی

کارشناسان سنگدانه‌هایی با اندازه تقریبی 0.075 تا 4.75 میلی‌متر را ماسه می نامند. محموله ماسه‌ای که در بلوک‌زنی‌ها برای ساخت بلوک ساختمانی به کار می‌رود در دو گروه طبیعی و مصنوعی طبقه‌بندی می‌گردد که انواع طبیعی آن را از سواحل دریاها و بستر رودخانه‌ها تأمین می‌کنند. البته این روزها استفاده از مصالح سنگی شکسته و مصنوعی متداول‌تر شده و جهت جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست و فراهم ساختن امکان دسترسی به مصالح در تمام نقاط کشور، کارخانجات تولید انواع شن و ماسه احداث شده‌اند.

جالب است بدانید بلوک‌ها بر اساس ویژگی‌هایی همچون باربر بودن یا نبودن، محل استفاده مثل سقف یا دیوار، وزن و مقاومت می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. طبیعتا استفاده از ماسه مرغوب در کنار دیگر مصالح مناسب، مقاومت بلوک‌های تولیدی را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. وزن بلوک هم تا حد زیادی تحت تأثیر خصوصیات ماسه مصرفی قرار دارد. گفتنی است از بلوک‌های سبک در ساخت سازه‌های مقاوم در برابر زلزله استفاده می‌گردد.

خرید ماسه بلوکی کرج

انواع ماسه در ساخت بلوک

  • ماسه بلوکی شکسته

یکی از راه‌های تأمین ماسه بلوکی، خرید آن از کارخانجات تولید شن و ماسه مصنوعی است. در این کارخانه‌ها از خرد شدن سنگ‌های کوهستانی در دستگاه‌های پیشرفته، شن و ماسه مصنوعی پدید می‌آید. این مصالح با عبور از الک‌های مخصوص دانه‌بندی و تفکیک می‌گردند.

  • ماسه طبیعی

ماسه‌هایی که از منابع طبیعی مثل بستر رودخانه‌ها استخراج می‌شوند اغلب گردگوشه و یکدست هستند. اگرچه با این مصالح می‌توان بلوک‌های باکیفیت و مقاومی ساخت اما استفاده از آن‎ها برای همه مناطق توجیه اقتصادی ندارد و به لحاظ محیط زیستی مورد تأیید نیست.

  • ماسه شسته

شستن ماسه با هدف زدودن گرد و غبار، ریزدانه‌ها و مواد مخرب و سست انجام می‌شود. در برخی از پروژه‌ها به ماسه با درصد تمیزی بالا نیاز است، به همین دلیل از مصالح شسته یا دوبار شور استفاده می‌کنند.

خرید ماسه بلوکی طارم

یکی از پرتقاضاترین محموله‌ها در کارخانجات شن و ماسه نمونه سازان آفتاب، ماسه بلوکی است. از آن جا که تأمین شن و ماسه یک مسئله منطقه‌ای است، این کارخانه تأمین مصالح سنگی شهرهای همجوار همچون کرج، گوهردشت، کمال‌شهر، هشتگرد و سایر شهرهای منطقه را بر عهده دارد. این کارخانه با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و دستگاه های پیشرفته به تولید مرغوب‌ترین شن و ماسه مصنوعی اشتغال داشته و برای اعتلای صنعت ساخت‌وساز کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
برای استعلام قیمت و خرید انواع شن و ماسه در کرج فقط کافیست با شماره 09123679691 تماس حاصل نمایید.