شن شکسته بادامی

قیمت هرتن شن و ماسه کرجشن و ماسه پرکاربردترین مصالح در صنعت راه و ساختمان هستند که در طی فرآیند خرد شدن سنگ‌های بزرگ چه به صورت طبیعی و چه به صورت مصنوع ایجاد می‌شوند. در این مقاله از نمونه سازان آفتاب قصد داریم شما را با ویژگی‌های شن شکسته بادامی آشنا کنیم؛ پس تا پایان این متن همراه ما باشید.
برای استعلام قیمت و خرید شن شکسته بادامی کرج (کمالشهر – تهراندشت – هشتگرد) و طارم می توانید در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل با شماره 09123679691 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

به دانه سنگ‌های با اندازه ۱۲ تا ۲۵ میلیمتر شن بادامی می‌گویند. همانطور که در ابتدا گفتیم شن و ماسه هر دو حاصل خرد شدن سنگ‌های بزرگ هستند آنچه این دانه سنگ‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند اندازه هر دانه است. در مقاله تفاوت شن و ماسه چیست؟ به تفصیل به بررسی انواع شن و ماسه پرداخته‌ایم.

منشا پیدایش و فرآیند تولید

  1. شن بادامی طبیعی: به سنگدانه‌های با اندازه ۱۲ تا ۲۵ میلیمتر که به صورت طبیعی در بستر رودخانه‌ها یافت می‌شود شن بادامی طبیعی یا شن بادامی رودخانه‌ای می‌گویند. شن بادامی طبیعی حاصل خرد شدن سنگدانه‌های بزرگ توسط جریان آب است با عبور جریان آب رودخانه در دل کوه‌ها، سنگ کوه‌ها شکسته و در جهت پایین دست رودخانه به حرکت در می‌آیند. در طی این مسیر سنگ‌ها به یکدیگر برخورد کرده و خردتر می‌شوند سنگدانه‌های کوچک تولید شده را ماسه و سنگدانه‌های بزرگ تر را شن می‌گویند کارخانجات شن و ماسه موجود در بستر رودخانه را جمع آوری و به کارخانه انتقال می‌دهند. این مصالح طبیعی پس از فرآوری طی فرآیندی فرآوری شده و جهت عرضه به بازار دپو می‌شوند.شن شکسته بادامی کرج
  2. شن شکسته بادامی:  شن و ماسه موجود در طبیعت منابع محدودی دارند و به تنهایی پاسخگوی نیاز بازار نیستند. کارخانجات شن و ماسه از جمله آنها کارخانه تولید شن و ماسه نمونه سازان آفتاب در کرج و طارم به تولید شن و ماسه به روش مصنوعی می‌پردازند. هر کجا که کوه و سنگ دیده می‌شود قابلیت استخراج و تولید مصالح وجود دارد. در فرآیند تولید شن شکسته بادامی قطعه سنگ‌های بزرگ از دل کوه استخراج می‌شوند و توسط دستگاه سنگ شکن فکی به قطعات کوچکتر 20 تا 30 سانتی متری تبدیل می‌شوند. بار دیگر سنگ‌ها وارد دستگاه سنگ شکن کوبیت می‌شوند؛ محصول نهایی این مرحله شن و ماسه در اندازه‌های متفاوت است. مواد حاصل به صورت مخلوط می‌باشد که طی مراحلی دانه بندی می‌شوند. سنگدانه‌های شکسته شده با اندازه ۱۲ تا ۲۵ میلیمتر را شن شکسته بادامی می‌گویند.

کاربرد شن شکسته بادامی:

فضاسازی: از شن بادامی به صورت گسترده در جهت زیبا سازی معابر پیاده رو، فضاسازی باغ ها، فضای سبز و همچنین پارک ها استفاده می شود.
ملات: در برخی موارد برای تهیه ملات از ترکیب شن بادامی و سیمان بهره می برند.
فنداسیون: زیرسازی فنداسیون قبل از بتن ریزی.
راه سازی: عمده مصرف شن بادامی در صنعت راه سازی است که در جهت زیرسازی آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت و خرید شن شکسته بادامی کرج

سهل الوصول بودن منابع شن و ماسه، و همچنین تاثیر هزینه های حمل بر قیمت تمام شده،بازار این محصول را به بازار منطقه ای مبدل نموده است. مصرف کنندگان شن وماسه ترجیح می دهند نیاز خود را از معادن و کارخانجات منطقه پروژه خود تهیه کنند، معدن نمونه سازان آفتاب شعبه کرج آماده ارسال محصولات با کیفیت در کرج، کمال شهر، تهراندشت، هشتگرد و طارم است.

مجموعه کارخانجات شن و ماسه نمونه سازان آفتاب با بیش از 10 سال سابقه درخشان و ارائه محصولات با استاندارد ملی آماده فروش انواع شن و ماسه با دوشعبه فعال در شهر کرج و طارم می باشد. برای دریافت مشاوره و خرید شن شکسته بادامی میتوانید با شماره تماس 09123679691 بگیرید.

شن شکسته بادامی کرج